El Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana ha anunciado una inversión de 130 millones de euros para mejorar la estación intermodal de Ourense y las conexiones ferroviarias con el resto de Galicia.
La formación política Agora Ourense, se muestra satisfecha con esta inversión y considera que su presencia en las instituciones permitirá presionar para lograr más mejoras para la ciudad. Su objetivo principal es acabar con la corrupción y evitar que Jácome vuelva a gestionar los recursos públicos.
“xa hai enquisas que nos dan entrada no Concello e co que nos falta en campaña chegaremos a varios representantes. O principal obxectivo é acabar coa corrupción de Jácome. Non pode volver a xestionar recursos públicos, e por iso, necesitamos que ninguén quede na casa e acuda o 28 de maio a a votar”
Toño Naval
En Agora Ourense aseguran que los 130 millones de euros deben estar alejados de las manos de Jácome, quien ha manifestado intenciones de «robar a lo grande».
“Desde Podemos Ourense, Ourense Mellor, Esqueda Unida, Alianza Verde, Verdes-Equo e Recortes Cero estamos a traballar en equipo para acadar estes obxectivos, e imos por eles. Os 130 millóns que virán do Estado deben estar lonxe das mans de Jácome. El mesmo declarou que quería “robar a lo grande” e non debemos permitilo»
Agora Ourense