El supuesto desembolso interesado de dinero público por parte del alcalde de Ourense ha generado críticas por parte de los socialistas ourensanos. La portavoz del grupo del PSdeG, Natalia González Benéitez, denuncia el uso desorbitado de fondos públicos con fines electorales por parte de Jácome, especialmente durante el entroido. También destacan la falta de transparencia en los gastos municipales y se señala que esta política de «pan y circo» está afectando negativamente al tejido social y económico de la ciudad.
«Cada día está máis claro que a política de pan e circo do rexedor para intentar mercar votos e se facer autobombo está a repercutir no maior desmantelamento social e económico do Concello de Ourense de toda a súa historia»
Natalia González, portavoz socialista
Los socialistas critican la reducción de ayudas sociales y servicios de conciliación, así como el aumento del gasto en orquestas y asesores municipales, mientras afirman que la ciudad experimenta un declive preocupante.
«a medida que se incrementa o gasto en orquestras e asesores, redúcense axudas sociais, recortanse servizos de conciliación, precarizanse cada dia máis os aqueles de carácter esencial, péchanse dotacións municipais e crece a hipoteca do Concello mentres a cidade languidece»
Natalia González, portavoz socialista