La portavoz del grupo municipal socialista, Natalia González Benéitez, ha advertido sobre la situación crítica del servicio de comedor sobre ruedas en Ourense. Según González Benéitez, el gobierno de Jácome ha dejado que la concesión entre en precario y ha solicitado el rescate a la Xunta de Galicia a través del programa Xantar na Casa.
Este rescate, según los socialistas, se traducirá en un aumento del coste del menú a 6,60€ por persona y día, con los usuarios asumiendo el 26,67% del gasto. González Benéitez lamenta la falta de voluntad política para mantener este servicio esencial, que en su momento fue pionero y de alta demanda, proporcionando alimentación adaptada a personas mayores y dependientes.
O servizo de Comedor sobre Rodas púxose en marcha por parte dos socialistas no mandato 2007-2012 e foi un dos programas pioneiros, e de maior demanda no seu momento, dado que aportaba unha axuda fundamental garantindo unha alimentación adaptada ás necesidades de persoas maiores e dependentes, perfectamente accesible para os e as usuarias de maior vulnerabilidade económica»
Natalia González Benéitez