El grupo municipal socialista del Concello de Ourense expresó su preocupación por el respaldo continuo del Partido Popular al alcalde Gonzalo Pérez Jácome. Denuncian el funcionamiento del Gobierno con un único interlocutor, la actuación prepotente del alcalde y la manipulación en el Pleno. También critican la falta de oposición del PP y su apoyo a decisiones controvertidas, como el despilfarro de fondos públicos y la falta de atención a servicios básicos.
A pesar de todo, el PSdeG-PSOE asegura estar comprometido a seguir controlando la gestión del Gobierno local e intentar reconducir la situación actual de la ciudad.
Os distintos grupos amosaron onte as súas cartas e o seu posicionamento para o futuro. O que vimos foi que hai un Goberno que segue a funcionar cun único interlocutor, o alcalde, que actúa de xeito prepotente, despreza a vontade soberana do Pleno sen pudor e que manipula. Pola súa banda, o Partido Popular deu mostras claras de que é a muleta do alcalde, como xa o foi na sesión de investidura
José Ángel Vázquez Barquero