Una nueva polémica ha surgido en el Concello de Ourense a cuenta de las bodas que se celebren en el consistorio Ourensano. Y es que según han querido hacer público el Grupo Municipal Socialista el alcalde «amosa unha vez máis, a súa actitude infantil e propia dun pequeno dictador cutre impoñendo por decreto que só poida casar el»
No habrá por lo tanto, opción a que los contrayentes escojan a la persona que deseen para oficiar su boda. Una cuestión que obedece «os ciumes que Jácome mostraba de forma pública porque as parellas de cónxuxes elixiran a outros concelleiros e concelleiras da corporación para as súas vodas».
El hecho de que se haya impuesto por decreto que sólo Jácome pueda oficiar las ceremonias, es calificado por los socialistas como una actitud antidemocrática que perjudica a la ciudadanía. Califican de «vergoñento» que desde la Alcaldía se esté llamando a las parejas que tenían fecha para la celebración de su boda y que había elegido edil, que sólo podrán ser casados por Jácome.
Desde las filas socialistas se toman esta decisión como «un exemplo máis das incongruencias, o infantilismo e o cutrría no que Gonzalo Pérez Jácome ten convertido a institución municipal, agora xa case Democracia Orensana S.L, dentro de pouco empresa encargada tambén de vodas, bautizos e comuñóns»