Luis Seara ha comparecido ante los medios esta mañana para denunciar lo que calificó como unha «práctica habitual por parte do alcalde». Unas declaraciones hechas al hilo de lo que Seara calificó como «festa-mitin de precampaña» en alusión a las ayudas que desde el Concello se ha dado a diferentes barrios para la celebración de sus fiestas.
Una ayuda que dicen desde el grupo nacionalista cuesta a los ourensanos 10.000€. Es el caso de las Fiestas que el próximo fin de semana se celebrarán en el barrio de Mariñamansa en la que el Concello «colabora con 10.000 mil euros a un particular para a contratación dunha orquestra de renome e que despois este subcontrataría a terceiros para o seu desenvolvemento»
Para Luis Seara «chama a atención que se vaia a celebrar unha festa de barrio que nunca se celebrou nestas datas, e que se fai á marxe do tecido social do propio barrio». Un hecho que podría ser extraordinario pero que en opinión de Seara «estase a converter nunha práctica habitual por parte do alcalde, grazas á cal a cambio de subvencionar a un particular, que se adica a facer negocio coas festas, fai de pregoerio subindo ao palco para soltar un mitin, nalgunha ocasión, mesmo apoiado por imaxes que se proxectan na propia pantalla do escenario».
Luis Seara concluyó que Jácome se dedica a hacer ahora lo que criticaba estando en la oposición que no es otra cosa que dar subvenciones «a dedo» con el agravante dijo, de que no se dan a asociaciones sin ánimo de lucro, sino a «un particular que o único que está a facer é negocio cosas festas»