«Quen nos ía a decir que este ano teríamos que parar o entroido, nin na dictadura, pero agora debemos tomar esta decisión, dura e difícil. Pero debemos estar orgullosos, todos e todas, estamos a facer o correcto. Virán más entroidos, poderemos gozalos, pero agora mesmo a nosa saúde e a de todos está en perigo, non ó entroido. A saúde hoxe é o primeiro e o principal»
Con estas palabras la alcaldesa de Xinzo de Limia hacía un llamamiento a los vecinos y vecinas de Xinzo para que durante estas fechas tan emblemáticas en la comarca, la gente siga cumpliendo las medidas sanitarias, por el bien de todos.
Cristina Margusino, jefa de atención primaria y coordinadora del Centro de Salud de Xinzo, en una declaración conjunta con la regidora, hacía también una llamada al sentido común y a la responsabilidad «despóis dun ano nesta situación a única medida para evitar a cadea de contaxios é frear os contactos de risco, … autoridades e veciños debemos traballar de forma conxunta para frear esta pandemia, a colaboración dos veciños é fundamental»
Un mensaje con el que ambas han querido concienciar a todos y todas «O Entroido volve…. a vida non. Este ano máis que nunca, saúde»