El PSdeG-PSOE de Nogueira de Ramuín ha documentado con varias imágenes el presunto uso indebido de vehículos municipales, lo cual el alcalde de Nogueira niega categóricamente. Los socialistas aportaron imágenes de un vehículo municipal transportando material en Ourense, situación que consideran inapropiada.
El grupo municipal socialista acusa al concello de utilizar los coches oficiales de manera arbitraria y en beneficio propio. Aunque el alcalde negó usar vehículos oficiales para asuntos personales, las imágenes revelan lo contrario. El portavoz del PSdeG-PSOE, Óscar Sánchez Yáñez, destaca que el alcalde debe enfrentar los problemas reales en lugar de culpar a los socialistas, y menciona un ejemplo de problemas no resueltos con aguas fecales en Vilouxe.
«non dicimos que o coche oficial que sae nas imaxes estea facendo unha mudanza, nin tampouco botándolle unha man a Ecourense, pero si que podemos afirmar que un vehículo do noso concello está nun lugar non apropiado, e posiblemente, facendo algo inadecuado»
Óscar Sánchez Yáñez
«chamounos alarmistas, pero sabe que temos razón» e insta ao rexedor a que «en vez de culparnos aos socialistas, poña e busque solución aos múltiples problemas que hai que resolver»
Óscar Sánchez Yáñez
«tal e como denunciamos en anteriores ocasións, dende o concello estante a empregar os coches oficiais de maneira arbitraria e en beneficio propio»